שעוות רול און

שעווה בקסטות רול און שייכת לקטגוריית השעווה החמה, היא מוחלת בשכבות דקות ועדינות במיוחד ומוסרת ברצועות בד. זה חד פעמי, מבטיח טיפול היגייני וזמן חשיפה בלתי מוגבל. הודות לפורמט הרול-און, אנו מורחים ביעילות את השעווה באמצעות הגלגלת, שעווה זו חסכונית ביותר, יישום מהיר וקלה מאוד לעבודה. מתאים בעיקר לאזורים גדולים.
שעוות רול און קריטה מועשרת בחמאת שיאה.
שעווה מועשרת בחמאת שיאה מזינה ומגנה על סוגי העור היבשים והרגישים ביותר בזכות הגנה על העור שנוצרת על ידי חמאת השיאה, ומונעת קילוף וגירוי.
100 מ״ל
שעוות רול און טבעית
בשל המרקם הנוזלי וההיצמדות החזקה, ניתן למרוח שעווה זו בשכבות דקות במיוחד. השעווה אינה מכילה תמציות ארומטיות, מה שמסייע למזער את הסיכון לתגובות אלרגיות.

מומלץ לכל סוגי העור והוא אידיאלי לאזורים נרחבים בגוף.
100 מ״ל
שעוות רול און ברונזה
שעוות רול און חזקה במיוחד ומומלצת להסרת שיער לגברים, מכילה חומצה סליצילית למניעת דלקת זקיק
100 מ״ל
שעוות רול און ורודה
הודות למרקם הקרמי שלה, ניתן למרוח שעווה זו בשכבה עבה ואחידה עם אחיזה משופרת. מומלץ לסוגי עור רגישים.
100 מ״ל
שעוות רול און אלוורה
גרסת ה- NG של שעוות הרול און אלוורה מכילה נגזרות של שרף אורן. המרקם הנוזלי של שעווה זו מאפשר למרוח אותה בשכבות דקות במיוחד. יתרון זה, לצד זמן הייבוש הארוך שלה, הופך אותה לאידיאלית לטיפול מהיר ויעיל באזורים נרחבים כמו רגליים, ידיים, גב וחזה..
100 מ״ל
שעוות רול און שוקולד
שעוות שוקולד זו מזינה ומגנה על סוגי העור הרגישים ביותר. תמצית קקאו לא רק מעניקה לשעווה ניחוח נפלא, אלא היא גם מפנקת ומלחחת את העור.
מומלץ לאזורים נרחבים בגוף כולל רגליים, ידיים, גב וחזה.
100 מ״ל
שעוות רול און נטולת שרף קריסטל
הנוסחה החלקה של שעווה זו אינה מכילה שום שרף ולכן ממזערת את הסיכונים לתגובות אלרגיות לשרף. זו הסיבה שמומלצת בחום לסוגי עור רגישים במיוחד. נמרחת בקלות ובעלת אחיזה חזקה.
100 מ״ל
סט אקדחים אוניברסלים
סט אקדחים אוניברסלי, שומר על חום אופטימלי קבוע , מבנה האקדח מתאים לצורת היד ומבטיח אחיזה נוחה ומדוייקת.